باید باور کنید که سونی فکر می کند فیلم خوبی در "پسران بد برای زندگی" دارد. این در حالی است که ژانویه ، ماه جاهایی که فیلم های بد با مرگ کم جان می میرند ، در اواسط زباله های سینمایی منتشر می شود ، که دیگر هرگز از آن شنیده نمی شود. جهنم ، حتی آن کارتون تازه Pigeon of Bel-Air با عنوان "جاسوسان در مبدل" در فصل اسکار منتشر شد. مطمئناً انتظار کمی محبوبیت بیشتری برای ورود سوم به یک حق رای دادن دارید که ستارگان ویل اسمیت و مارتین لارنس به عنوان پلیس بی پروا مسلح به بنر طنز و صدای خسارت وثیقه ای هستند. از این گذشته ، پیشینیان آن به ترتیب در آوریل و ژوئیه آزاد شدند و هر دو توسط مایکل بی کارگردانی شدند. غیبت آشکار بی بی به ظن های من افزود که ایمان استودیویی کمی به این ویژگی وجود دارد.

تبلیغات

با کمال تعجب ، "پسران بد برای زندگی" به همان اندازه که برنامه روز افتتاحیه آن نشان می دهد ، به هیچ وجه نزدیک نیست. این بهترین فیلم از میان سه فیلم است که از بعضی جهات عجیب تصحیحی را برای اقساط قبلی ارائه می دهد. این شخصیت بر خلاف اصل ، در شخصیت های زن خود عمق می یابد. بر خلاف حالت دوم ، این یک رفتار بد بینانه "Freebie and Bean" و "Scarface" نیست که زمان اجرای آن تقریباً 600 ساعت طول می کشد. این بار ، کارآگاهان مارکوس برنت (مارتین لارنس) و مایک لودی (ویل اسمیت) بیشتر به ذهن متبادر می شوند که چه مقدار وثیقه ای را به آنها وارد می کنند ، حتی اگر برای دومی باید دائماً به او یادآوری شود تا میخک های خود را تحقیر کند. من یک دقیقه این "پسر بچه های مهربان و مهربان" را نخریدم ، اما این بدان معنی نیست که حوصله ام سر رفته است. هنگامی که اوج شروع به گذاشتن ملودرام در سطح تلنوا در بالای انفجارها و تیراندازی های تفریحی و در عین حال آشکار ساختن ایده های "مرد جمینی" کرد ، مجبور شدم جسارت آن انتخاب ها را تحسین کنم.

فیلم با آن سکانس سریع پورشه از تریلر باز می شود ، که مایک و مارکوس از بی اعتنایی معمول خود به بی گناهان استفاده می کنند در حالی که درگیر آنچه که به نظر می رسد به دنبال آخرین جنایتکار میامی است. معلوم می شود که همه مانع ها در راه رسیدن مارکوس به بیمارستان برای تولد نوه وی هستند. حالا پدربزرگ یا پاپ-پاپ همانطور که خودش صدا می کند - مارکوس کار مجری قانون خود را دوباره ارزیابی می کند. او برخلاف شریک زندگی خود ، همسر و خانواده دارد و می خواهد به جای صدها جنایتکار که در آن تیراندازی می کنند ، زمان بیشتری را با آنها بگذراند. به قول عکس پلیس بسیار بهتر از دوستان ، مارکوس متوجه می شود که "پیر شده برای این گول زدن". مایک سعی می کند نظر خود را تغییر دهد.

در همین حال ، چیزی در مکزیک در حال تولید است ، و من به معنای واقعی کلمه منظور "دم کردن" هستم. یک بروج خود اعلام شده به نام ایزابل آرتاس (کیت دل کاستیلو) اعدام زندان وحشتناک "سکوت بره ها" را اجرا می کند و با پسرش آرماندو (Jacob Scipio) به هم پیوسته است. این بخشی از برنامه برای قتل افرادی است که ایزابل را در زندان و همسرش در قبر قرار داده اند. یکی از این افراد بدشانس دیت است. لودی ، که ایزابل به پسرش دستور می دهد آخرین بار را بکشد "تا بتواند رنج ببرد". کاستیلو نقش خود را با حداکثر سختی بازی می کند ، به حدی که آرزو می کنم او فقط به دنبال دشمنان خود رفته باشد ، اما آن ویژگی شخصیتی جادوگران باعث شده من این نگرانی را داشته باشم که "پسران بد برای زندگی" قصد شرم آور بودن را برای brujería آنچه استیون سیگال دارد انجام دهد. "مارک برای مرگ" برای voodoo انجام داد.