اقتباس پاییز د وایلد باعث افزایش طنز می شود ، اما آنا تیلور-جوی به عنوان قهرمان مداخله گر جین آستین به طرز حیرت انگیزی باقی می ماند

3/5 star3 از 5 ستاره.
میا گات و آنیا تیلور-جوی در اما.
 میا گات به عنوان هریت اسمیت با آنیا تیلور-جوی به عنوان اما وودهاوس به عنوان هریت اسمیت کنار رفت. عکس: ویژگی های تمرکز
رمان "جیم آوستین" در سال 1815 با وجود آمیزه ای طنز اجتماعی ، فتنه های عاشقانه و سیاست های جنسی بی حد و حصر قابل تفسیر ، مدتهاست که اثبات شده است برای سازندگان فیلم. مینی بوس تلویزیون در سال 2009 با بازی با روملا گارایی مجموعه ای از تولیدات با صفحه نمایش کوچک را دنبال کرد ، که قدمت آن به پیشنهادهایی مانند "تلفن" بی بی سی در سال 1948 با جودی کمپبل باز می گردد. اقتباس های صفحه بزرگ اخیر از سریال داگلاس مک گراث در سال 1996 با بازی گوینت پالترو (که آهنگساز راشل پورتمن برنده اسکار شد) در سال 2010 به رامکام هندی به زبان عایشه 2010 با سونام کاپور اجرا شد. با این حال ، برای بسیاری ، رفتار "ملکه" ملکه "امی هکرکرلینگ" در سال 1995 با محبوبیت Clueless ، همچنان مورد علاقه است ، اما بطور حتمی ریش های بریتانیایی منبع آستین را به محیط مدرن دبیرستان آمریکایی منتقل می کند.

این جدیدترین تجسم رنگارنگ به عنوان آنا تیلور-جوی جالب توجه به عنوان قهرمان "خوش تیپ ، باهوش و غنی" آستین ، اما وودهاوس ، دختر نابود شده از یک پدر بیوه بی نظیر ، که نزدیک به 21 سال زندگی کرده است "با بسیار کمی برای پریشانی یا تحقیر او" زندگی می کند. بدون مسئولیت فراتر از مراقبت از پاپا وسواس خود (بیل نگی سوگوار ، لباس برای برجسته کردن اندام لوله تمیز خود) ، اما با ایجاد مسابقه ، به طرز قاطعانه دستکاری روابط اطراف خود را سرگرم می کند.

 د وایلد ، مدیر موسیقی فیلم-کهنه کار ، در اینجا آزادی های معاشقه ای با آستین می گیرد
وقتی هریت نسبتاً کم حرف (با بازی میا گوت با یک معصومیت کودکانه که از چشمان وسیع بشقاب پرنده تا یک محل بازی شهربازی قمارباز گسترش می یابد) در دایره خانم وودهاوس قرار می گیرد ، اما وحشیانه او را از مسیر عشق واقعی دور می کند. درعوض ، او دیدگاههای خود را بر روی آقای Elton (کاملاً نامناسب) غیرقابل دستیابی - و کاملاً نامناسب - قرار می دهد (جاش او کانن ، الوهیت ناپذیر الهام بخش). در همین حال ، آقای نایتلی همسایه همسایه (جانی فلین ، ترکیب آسیب پذیری با مغناطش حیوانات درجه سلاح های برجسته که از رمان اوستین غایب است) را محافظت می کند اما با هوشیاری از تحسین و تعجب ، حماقت های گاه و بیگاه خود را در حالی که پنهانی تحسین خرد و شوخ طبع او را دارد ، محاصره می کند. زیبایی

به کارگردانی عکاس راک و جانباز موسیقی فیلم پاییز د وایلد ، از فیلمنامهای ساخته شده توسط ایلانور کاتون ، برنده جایزه مان بوکر ، این آخرین فیلم. (خودآگاهانه در عنوان با یک توقف کامل ظاهر می شود) آزادی های معاشقه ای با آستین می گیرد ، تا اغلب اثر خنده دار داشته باشد. یک عنصر قوی از کمدی پیچ گوشتی در حال بازی (De Wilde نقل می کند Bringing Up Baby را به عنوان الهام بخش در کنار فیلم های آمدن جان هیوز قرار می دهد) ، رویکردی که سود سهام دلپذیر را برای افراد پرداخت می کند ، حتی اگر پیچیدگی های متن اصلی را کاهش دهد. نوعی صفحه نمایش نسبتاً کاریکاتور.

آنیا تیلور-جوی (اما) با جانی فلین در نقش آقای نایتلی.
FacebookTwitterPinterest
 آنیا تیلور-جوی (اما) با جانی فلین در نقش آقای نایتلی. عکس: ویژگی های کانون / تمرکز جعبه هیل
تبلیغات
قبل از تماشای اینکه او برهنه برهنه ، آقای نایتلی را دوست داشتنی و دوست داشتنی معرفی کرد ، De Wilde با استفاده از نقوش آینه ای که از چشمک می زند ، استفاده می کند که نشان می دهد احساسات گوشتی در راه های دیگر که از لحاظ مسافت دور هستند ، نشان می دهد. بعداً ، عینک محکم سینمایی رقص به اندازه فریاد زدن آن چیزی که از گفت و گو باقی مانده است ، زمزمه نمی کند ، و اطمینان می دهد که مخاطبان سینما دقیقاً می دانند که چه اتفاقی می افتد ، حتی وقتی خوانندگان هنوز هم نمی دانند. در جای دیگر ، صحنه هایی از اسکلت نزدیک به لکه دار شانه ها را با لحظاتی که در آن اضطراب وجودی جهش یافته به چیزی نزدیک تر به اصالت سبک ساتکوم می چرخد ​​- شل و ول ، اما سرگرم کننده عالی.