در فیلم جدید بونگ جون هو ، یک خانواده بی بضاعت یک خانه ثروتمند را در یک طرح مفصل که به طنز می رود - پس از آن به طرز وحشتناکی - اشتباه ، اشغال می کند.

as انگل '| آناتومی یک صحنه
کارگردان «بونگ جون هو» سکانسی از فیلم خود را روایت می کند.
"سلام ، این بونگ جون هو ، مدیر" پارازیت "است. این داستان در مورد نفوذ است. یک خانواده به خانواده دیگر نفوذ می کنند. این در وسط آن روند است. این نوع لحظه است. " "به زبان ساده ، این چیزی است دقیقاً مثل" ماموریت: غیر ممکن است "، سریال تلویزیونی وقتی که من کوچک بودم. من یک هوادار بزرگ بودم. و این نوعی نسخه خانوادگی nerdy از "ماموریت: غیرممکن" است. "" در این لحظه برای پسر جوان ، او به نوعی دستکاری می شود. او همه چیز را کنترل می کند. و او یک برنامه دارد. وقتی آنها دوباره تمرین می کنند ، به نظر می رسد نوعی فیلمسازی است. مثل این است که پسر کارگردان باشد ، پدر بازیگر است. " وی گفت: "من عمدا آن عکس ها را خیلی سریع شلیک می کنم و واکنش هایی بسیار خود به خود و ناگهانی ، کوچک ، بداهه. و اتفاقی بسیار طبیعی افتاد. خاموش کردن دوربین ، این نوع احساس لحظه ای بسیار مهم است. "

کارگردان بونگ جون هو دنباله ای از فیلمش را روایت می کند. CreditCredit ... Neon

ParasiteNYT Critic's PickDirected by Joon-Ho BongComedy، Drama، ThrillerR2h 12m
پیدا کردن بلیط
وقتی بلیط را برای یک فیلم مستقل از طریق سایت ما خریداری می کنید ، ما یک کمیسیون وابسته کسب می کنیم.

در میانه راه "انگل" درخشان و عمیقاً نگران کننده ، مرد بیچاره ابراز همدردی با خانواده ای می کند که هیچ کدام را به او نشان نداده است. او می گوید: "آنها ثروتمند هستند اما هنوز هم خوب هستند." همسرش شک دارد. وی پاسخ می دهد: "آنها خوب هستند زیرا ثروتمند هستند." آنها با دو فرزند بزرگتر خود ، خود را وارد زندگی همتایان مبهم خود کرده اند. همه چیز خیلی خوب پیش می رود تا این که جهان هایشان به طرز تماشایی برخورد می کنند ، با نیروی هلاکی فوران می کنند. کمدی به یک تراژدی تبدیل می شود و لبخندهای پیچیده را به لکه دار می کند زیرا دنیای واقعی در سراسر چمن مینا شده است.

داستان در کره جنوبی اتفاق می افتد اما به راحتی در لس آنجلس یا لندن رواج می یابد. کارگردان بونگ جون هو ("Okja") فضاها و چهره های خاصی را ایجاد می کند - بیرونی که در اینجا کاملاً مطابقت دارد - که در خدمت ایده های جهانی در مورد کرامت انسانی ، طبقه ، زندگی است. با نقشه باز و اشکال هندسی ، خانه مدرنیستی که به مرحله فیلم تبدیل می شود (و خانه وحشت آن) به اندازه پوشش یک مجله سرپناه آشنا است. این نوع فضای تمیز و روشن است که زمانی ابراز ایمان و خوش بینی در مورد جهان است اما اکنون سلیقه و امتیاز بلیط های بزرگ را زمزمه می کند.

اسکار 2020
"انگل" بهترین فیلم اسکار را دریافت کرد ، اولین بار برای فیلمی که به زبان انگلیسی نیست. 9 ، 2020

 


ImageFrom ، Choi Woo Shik ، Song Kang Ho ، Chang Hyae Jin و Park So Dam را در "انگل" قرار داد.
از سمت چپ ، چوی وو شیک ، آهنگ کانگ هو ، چانگ هیه جین و پارک تا سد در "انگل". اعتبار ... Neon
لو کوربوزیه گفت: "فضا و نور و نظم ، به اندازه" نان یا مکانی برای خوابیدن "لازم هستند. این یک راه خوب برای تلگراف فاجعه بزرگتر است که توسط آپارتمان زیرزمینی متلاشی ، تاریک و کاملاً بی نظم نشان داده شده است. یک تکه بی تحرک (به نظر می رسد که ریشه در آن گرفته شده است) ، کی تاک چیزهای آشکاری برای او ندارد. اما او یک خانه و محبت همسر و فرزندان خود دارد و در کنار هم ، زندگی ناچیز و مجهز به جعبه های پیتزا را برای یک شرکت تحویل می گیرد. آنها نسبت به آن بدگویی می کنند ، اما این به سختی به اندازه خرده تحقیراتی که حتی با فروتنانه ترین کار همراه است ، اهمیت ندارد.