داستان: بیزاری آنها از یکدیگر متقابلا است ، اما هابز (دوین جانسون) و شاو (جیسون استاتهام) بدون اینکه با هم کار کنند وقتی خود را در برابر بریکسون (ادریس البا) ، یک دشمن سایبر ژنتیکی تقویت کردند ، چاره ای جز کار با یکدیگر ندارند. که تهدید می کند بشریت را تغییر می دهد.
نقد و بررسی: آنها هنگام ملاقات با انگشتان پا به پا رفتند ، اما اکنون طرفداران حق رای دادن "سریع و خشمگین" لوک هابز (دواین جانسون) ، و دککارد شاو (جیسون استاتهام) مجبور شده اند اختلافات خود را کنار بگذارند. در برابر تهدید بزرگتر ، سریعتر و قوی تر مقاومت کنید. این به شکل Brixton (ادریس البا) - یک عامل سرکش MI6 است که با استفاده از فناوری سایبر ژنتیکی به صورت بیولوژیکی هک شده است تا به عنوان "سوپرمن سیاه" خود اعلام شده شود. هابز و شاو با همکاری خواهر دکری هاتی (ونسا کربی) ، باید این دشمن نیرومند را که امروزه سرنوشت بشریت را در معرض خطر قرار می دهد ، از بین ببرند.
از همان ابتدا ، کارگردان دیوید لیچ با دادن یک نمایش جذاب از جاسوسی-اکشن هیجان انگیز ، لحن این فیلم را از بقیه حق رای دادن جدا می کند. رانده شده توسط نبرد آلفا در مقابل آلفا بین جانسون و استاتهام ، موقت طنز هنگامی که عمل نفس می کشد حرکت می کند. این امر بسیار مفید است زیرا این عمل به بهترین وجه ممکن ظالمانه است. هر قطعه ارزش دارد که به خودی خود یک نمایشگر است. مطمئناً ، سطح اوج در اوج قرار می گیرد ، و این ممکن است هنگامی که ممکن است تنظیم کنید ، به خصوص هنگامی که زاویه عاشقانه غیرضروری وجود دارد ، وارد شوید. اما شیمی غیرقابل انکار بین جانسون و استاتهام اولین عمل خوب را انجام می دهد.
افزودن ادریس البا به ترکیب یک تصمیم عالی است زیرا او بیشتر از آنکه توانایی داشته باشد خودش را به عنوان یک فرد بد بد نگه دارد ، حتی اگر انگیزه های Brixton در بهترین حالت مشکوک است. دوباره ، اگر این فیلم را به خاطر روایت قانع کننده روایت و صدا آن تماشا می کنید ، احتمالاً زیر یک صخره زندگی کرده اید. ونسا کربی به عنوان هتی یک معالجه است و به او کمک می کند که بتواند پانچ را نیز به زمین بیندازد. شخصیت های دیگر ایزا گونزالز و ادی مارسان با بازی بیش از حد احساس می کنند ، و این در گفتگوی فیلمی با این طبیعت حرفی می زند. با این وجود ، لحظاتی وجود دارد که در موضوع اصلی حق رای دادن - "خانواده" ریشه دارد ، که دل را برای این کار به ارمغان می آورد. مطمئناً کمک می کند تا دریابیم که صرف نظر از کشوری که شما از آن هستید ، مادران همیشه مادر هستند. این چرخش فقط به اندازه کافی شوخ طبعی خودآگاهی ، لمس احساسات ، چند علامت تعجب آور و گالن های سوخت قطعه ای برای ایستادن روی پاهای خود را دارد. مورد بعدی را بیاورید.